Najczęśćiej zadawane PYTANIA

Znadź odpowiedź na swoje pytania

Zakup i Zwrot Kosztów

Każdy plan lub dieta jest opracowywany indywidualnie pod każdego klienta co wymaga czasu na jego przygotowanie. Przeważnie zajmuje to około 6 do 12 dni.
Każdy gotowy plan treningowy lub dieta znajduje się w zakładce na górze strony "Moje Konto" po czym w lewym menu wybieramy opcję "Plany treningowe i Diety" gdzie można pobrać gotowy plan lub dietę.
Reklamacje można złożyć wypełniając poniższy formularz lub drogą mailową na adres kontakt@archei-trener.pl podając numer zamówienia oraz powód reklamacji. Reklamacje rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia a o wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.

Zarządzanie Kursami

Kursy online są dostępne po zrealizowaniu zamówienia i można go rozpocząć po zalogowaniu na stronie przechodząc na stronę konkretnego kursu i klikając przycisk stosowny do aktualnego stanu czyli "Rozpocznij kurs", "Kontynuuj" lub "Weź udział ponownie w kursie"
Dostęp do Twojego kursu online jest nieograniczony czasowo. To znaczy, że dostęp do niego masz cały czas.
Tak. Kurs możesz przerwać w każdej chwili i wrócić do niego klikając przycisk "Kontynuuj" jeśli już będziesz gotowy na jego dokończenie.
Pasek "Postęp w kursie" informuje o tym na jakim etapie danego kursu jesteś. Dzięki temu wiesz ile jeszcze zostało do jego ukończenia.
Kurs stacjonarny oznacza, że odbywa się on w wyznaczonym miejscu o odpowiednim czasie. Wszystkie materiały są dostarczane w formie papierowej na kursie. Część materiałów również może być dostępna online i będzie wtedy dostępna tak samo jak "kurs online".

SUBSKRYPCJA

Subskrypcja daje dostęp do różnych materiałów, które są dostępne przez okres trwania subskrypcji. Są to materiały, ćwiczenia, nowości ze świata fizjoterapii czy świata fitness. Materiały te są cały czas aktualizowane o czym informujemy drogą mailową.
Subskrypcja jest ważna 30 dni (o ile na stronie subskrypcji nie pisze inaczej).
Materiały subskrypcji są dostępne na podobnej zasadzie co kursy online tyle, że są aktualizowane o nowe treści na bieżąco. W przyszłości mogą być także dostępne osobne strony z artykułami, bądź osobne kursy dostępne tylko dla subskrybentów, a także kody rabatowe i zniżki na zakup w sklepie.
Aby zakupić subskrypcję należy dokonać zakupu za pomocą karty kredytowej. Subskrypcja będzie automatycznie odnawiana po upływie jej terminu na kolejny okres jej trwania.
Aby anulować subskrypcję należy wybrać "Moje konto" i z menu po lewej stronie wybrać "Twoje subskrypcje". W sekcji moje członkostwa jest opcja "Anuluj".
Anulacja subskrypcji uwzględnia okres trwania subskrypcji co oznacza, że jeżeli Twoja subskrypcja jest ważna jeszcze przykładowo 10 dni to po anulacji tej subskrypcji nadal będziesz mieć dostęp do tej subskrypcji przez 10 dni. Subskrypcja automatycznie wygaśnie po tym okresie i nie zostaną potrącone należności z karty za kolejny okres.

Istnieje możliwość całkowitej anulacji subskrypcji bez możliwości dostępu do niej wtedy należy ponownie wybrać opcję "Anuluj" gdzie anulacja nastąpi natychmiastowo i odbierze dostęp do materiałów subskrypcji.
Należy wybrać "Moje konto" -> z panelu po lewej stronie "Twoje subskrypcje" -> "Aktualizuj formę płatności" gdzie należy podać jeszcze raz wszystkie dane płatności oraz dane nowej karty kredytowej.

Faktura na firmę lub osobę prywatną

Jeśli potrzebujesz fakturę do zamówienia w trakcie zamówienia zaznacz opcję "Prośba o wystawienie faktury VAT na firmę " lub "Prośba o wystawienie faktury VAT na osobę prywatną".

Po zrealizowaniu zamówienia faktura zostanie przesłana drogą mailową oraz będzie dostępna w zakładce "Moje Konto" -> "Zamówienia ze sklepu" w kolumnie "Akcje" konkretnego zamówienia będzie dostępny przycisk "Faktura". Po jego kliknięciu zostanie wyświetlona faktura w wersji pdf gdzie można ją wydrukować lub pobrać.
Faktury za subskrypcje są wystawiane automatycznie. W zależności czy podałeś Nazwę firmy oraz NIP podczas składania zamówienia będą one wystawiane na firmę lub osobę prywatną.

Faktura będzie wystawiana i przesyłana w formie mailowej za każdy okres trwania subskrypcji. Można je także pobrać na stronie "Moje Konto" -> "Twoje subskrypcje" -> "Pokaż wszystkie faktury" wybierając kolumnę o nazwie "Pobierz" z nazwą odpowiedniej faktury. Faktura zostanie wyświetlona w wersji pdf z możliwością jej wydrukowania bądź pobrania.
Jeśli z jakiś przyczyn podałeś błędne dane na fakturze bądź znalazłeś inny błąd skontaktuj się jak najszybciej z nami pod adresem: kontakt@archei-trener.pl.
Dane na które wystawiana jest faktura są takie same jak dane rozliczeniowe. Należy wybrać "Moje konto" -> "Twoje subskrypcje" -> "Aktualizuj dane płatności" lub jeśli istnieje potrzeba wystawienia faktury na firmę należy wybrać w sekcji "Moje Konto" -> "Edytuj Profil" i w sekcji Dane firmy podać Nazwę firmy oraz NIP a resztę danych jak adres firmy itp zaktualizować w sekcji "Aktualizuj dane płatności".

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami:


    Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystać z naszej witryny, naszym partnerom w mediach społecznościowych, reklamie i analizie. Pokaż więcej
    Akceptuj